» اخبار و تازه‌های فناوری » تکنولوژی panovu در دوربین پانوراما هایک ویژن
اخبار و تازه‌های فناوری

تکنولوژی panovu در دوربین پانوراما هایک ویژن

فروردین 15, 1397 20

هایک ویژن، بزرگترین تولیدکننده دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری در جهان، به‌تازگی از دوربین پانوراما هایک ویژن را معرفی کرد.

دوربین مداربسته 24مگاپیکسلی PanoVu هایک ویژن که دارای 4 لنز 6 مگاپیکسل می‌باشد، با تلفیق تصاویر ضبط‌شده توسط لنزها، تصویری پانورامیک و یکپارچه تولید می‌کند. این دوربین محدوده وسیعی از محیط را در راستای عمودی 80 درجه و در راستای افقی 180 درجه پوشش می‌دهد.

ویژگی و مشخصات دوربین مداربسته PanoVu

تصویر ارسالی از دوربین مداربسته PanoVu را می‌توان در چند نمایشگر با وضوح و کیفیت‌بالا مشاهده و تصویری وسیع از محیط‌ نصب دوربین دریافت کرد. با‌توجه به لنزهای 5.5 میلی‌متری، امکان مشاهده چهره افراد و یا شماره پلاک خودروها تا فاصله 20 متری با وضوح بالا وجود دارد.

دوربین مداربسته PanoVu هایک ویژن

محدوده وسیع انتشار نور IR، در شب زاویه دیدی 180 درجه و کامل ارائه می‌دهد، به‌صورتی که جزئیات تصویر به شکل رنگی تا فاصله 50 متری قابل مشاهده و ضبط است.

این قابلیت‌های دوربین مداربسته 24 مگاپیکسل PanoVu شرکت Hikvision برای پروژه‌هایی که مشکل وسعت زاویه دید دارند ونیز نظارت و ردیابی اشیاء و افراد در محیط حائز اهمیت است، می‌تواند بسیار مفید واقع شود. با ترکیب چند تکنولوژی در این دوربین مدار بسته، تیم امنیت می‌تواند همزمان ضمن کنترل رفت‌وآمد افراد، شماره پلاک خودروها را نیز با استفاده از تنها یک دوربین مشاهده کند. این موضوع باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش کارآیی سیستم می‌شود.

این دوربین مداربسته از تکنولوژی فشرده‌سازی H.265+ منحصربه‌فرد هایک ویژن استفاده می‌کند، که باعث کاهش چشم‌گیری در مصرف پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی شده و تأثیر مثبت فراوانی روی بازده و کارآیی سیستم می‌گذارد. تکنولوژی H.265+ هایک ویژن نسبت به تکنولوژی H.264 تا 75% باعث صرفه‌جویی در مصرف پهنای باند شده و همچنین تا 50% باعث صرفه‌جویی در مصرف فضای هارد دیسک دستگاه DVR می‌شود.

تکنولوژی H.265+ در دوربین های مداربسته هایک ویژن

Peter Guan، مدیر فروش کمپانی هایک ویژن در اروپا می‌گوید:
“دوربین مداربسته جدید PanoVu هایک ویژن کیفیت تصویری با وضوح بسیار بالا و پوششی وسیع نسبت به دوربین های مدار بسته قدیمی دارد. این دوربین قابل نصب در فضاهای خارجی مانند استادیوم‌ها، ورزشگاه‌ها، میادین شهرها، چهارراه‌ها و پارکینگ‌ها می‌باشد.

دوربین PanoVu هایک ویژن همچنین در فضاهای داخلی مانند ایستگاه‌های قطار و مترو و فرودگاه‌ها نیز بسیار خوب عمل می‌کند. این محصول برای نصب در مراکز زیرساختی، اماکن عمومی و هر مکانی که امنیت و نظارت حائز اهمیت است، گزینه خوبی است.”

نصب دوربین مداربسته هایک ویژن در استادیوم های ورزشی

نصب آسان و امکان نصب در اماکن مختلف، از ویژگی‌هایی است که نصابان دوربین مداربسته را ترغیب به خرید و نصب این دوربین مداربسته هایک ویژن می‌کند.

دوربین های مدار بسته در موارد مختلفی می‌توانند راه حل مناسبی باشند. به‌عنوان مثال در بهبود و کنترل شرایط محیط زیست نیز می‌توان از سیستم‌های نظارت تصویری بهره گرفت. جالب است بدانید دوربین های مداربسته PanuVo کمپانی Hikvision در بهبود شرایط محیط زیست در شهر دائگو کره جنوبی سربلند بیرون آمده‌اند. مطلب پیشنهادی: دوربین مداربسته PanoVu هایک ویژن، ناجی شهر دائگو کره جنوبی

منبع: asmag

به این نوشته امتیاز بدهید!

تحریریه فرافن

تحریریه فرافن

هدف ما در تیم تحریریه فرافن، فراهم‌کردن جدیدترین و جامع‌ترین محتوای تخصصی و کاربردی در حوزهٔ سیستم‌های امنیتی و نظارتی (شامل آموزش، نقدوبررسی، اخبار و فناوری) است. با نقدها یا پیشنهادات خود ما را در این امر یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×