دوربین مدار بسته

نمایش 1–40 از 467 نتیجه

نمایش فیلترها

بارگذاری محصولات بیشتر

دوربین مداربسته با انواع تکنولوژی و امکانات، و از برند‌های مختلف ایرانی و خارجی در بازار به فروش می‌رسد و تنوع بالای مدل‌های موجود در بازار می‌تواند پروسه انتخاب را برای خریدار مشکل کند. در ادامه کمک می‌کنیم تا دوربین مدار بسته مناسبی را با قیمت مدنظرتان برای نظارت و کنترل خانه و محل‌کار خود خریداری کنید.

قصد خرید دوربین مداربسته برای چه مکانی را دارید؟

  • منازل مسکونی
  • شرکت‌ها، ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی
  • اماکن تجاری و مراکز خرید
  • اماکن صنعتی، کارگاه و کارخانه‌ها
  • جاده‌ها و بزرگراه‌ها
  • فرودگاه‌ها و پایانه‌ها
  • مراکز آموزشی
  • فروشگاه و مغازه‌های خرده فروشی
  • بیمارستان‌ها
  • بانک، طلافروشی و صرافی
  • و …

انواع دوربین مدار بسته

انواع دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی ساخت

دوربین مدار بسته ahd

دوربین ahd به منظور بهبود عملکرد دوربین‌های آنالوگ معرفی و تولید شد. این سری از دوربین های مدار بسته در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می‌کنند و برای ذخیره تصاویر به دستگاه dvr نیاز دارید. در دوربین‌های ahd علاوه بر افزایش وضوح تصاویر، شاهد افزایش برد انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال بدون افت کیفیت هستیم. اگر به‌دنبال خرید دوربین مداربسته ارزان هستید و دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می‌کند.

دوربین hd

برای کاربری‌های خانگی و مغازه‌های خرده فروشی، دوربین مداربسته hd انتخاب مناسبی است. شما می‌توانید دوربین های سری hdcvi داهوا و دوربین های hdtvi هایک ویژن را با قیمت و کیفیت خوب در این صفحه جستجو و خریداری کنید. به‌منظور ضبط و ذخیره تصاویر دوربین‌های hd به دستگاه dvr هم نیاز دارید.

دوربین مداربسته ip

دوربین های مدار بسته ip کیفیت تصویری به مراتب بالاتر از دوربین های آنالوگ و hd دارند و از قابلیت‌های هوشمند هم پشتیبانی می‌کنند. برای کاربری‌های حرفه‌ای مثل بانک، طلافروشی، کارخانه‌ها و … که ثبت جزئیات اهمیت دارد، و برای شما که از لحاظ مالی شرایطش را دارید، بدون‌تردید از سری دوربین‌های آی پی موجود در این لیست انتخاب کنید.

برای ضبط و ذخیره تصاویر دوربین مداربسته ip باید از دستگاه nvr استفاده کنید. اتصال از طریق کابل شبکه برقرار می‌شود و می‌توانید تصاویر را با کیفیت بالا مشاهده کنید.

دوربین مداربسته بیسیم و سیمکارتی

دو نوع دوربین مداربسته دیگر تحت‌عنوان دوربین بیسیم و سیم‌کارتی هم در بازار وجود دارد که انتقال تصویر و صدا به‌صورت وایرلس و بدون‌نیاز به کابل‌کشی انجام می‌شود. سری بیسیم از طریق اتصال به وای‌فای و سری سیم‌کارتی تنها با یک سیم‌کارت درون دوربین تصویر را منتقل می‌کنند. قیمت دوربین سری سیمکارتی بالا است و اگر ضبط مداوم تصاویر، کیفیت و طول عمر کالا برای شما اهمیت دارد، سراغ خرید این دسته از دوربین نروید و از دوربین های مدار بسته ip و hd باسیم که توسط نصاب حرفه‌ای سیم‌کشی می‌شود، استفاده کنید. نصب سریع و آسان این دوربین‌ها مزیت محسوب می‌شود و باید مطمئن باشید که اینترنت وای‌فای یا شبکه تلفن همراه در محل نصب در دسترس است.

مدل‌ها و شکل‌های متفاوت دوربین مداربسته

ابتدا باید مشخص شود در کدام نقاط قرار است دوربین‌ها نصب شوند، تا بتوانید دوربین مداربسته مناسبی برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی انتخاب کنید.

نقاط معمولی که احتیاج به نصب دوربین مدار بسته دارند:

    • ورودی و خروجی‌ها
    • فضای داخلی و مسقف
    • راهروها و راه‌پله‌ها
    • فضای بیرونی و محوطه باز
    • پارکینگ

دوربین مداربسته دام

اگر دنبال خرید دوربین مداربسته برای فضای داخلی و مسقف هستید، باید دوربین های دام را انتخاب کنید. این دوربین‌ها طراحی ساده‌ای دارند، روی سقف نصب می‌شوند و فضای کمی اشغال می‌کنند. برای نظارت سالن‌های انتظار و بخش‌های پذیرش، راه‌روها، انبارها، پارکینگ‌های مسقف و در کل فضای داخلی اماکن باید از این دسته از دوربین های مدار بسته استفاده کنید.

دوربین بولت

دوربین بولت پرکاربردترین دوربین مداربسته برای فضای بیرونی و ورودی خروجی اماکن است. این سری از دوربین های مداربسته به‌دلیل طراحی و شکل ظاهری که دارند، روی دیوار نصب می‌شوند. دوربین های مدار بسته بولت دارای کیس و بدنه مقاومی هستند و به‌صورت کیس بزرگ و کوچک تولید می‌شوند. دوربین های کیس بزرگ برد دید در شب بیشتری دارند و بسته به فضایی که انتظار دارید دوربین پوشش دهد، می توانید محصول مورد نظرتان را در این صفحه جستجو و خریداری کنید.

دوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz

اگر می‌خواهید فضاهای بزرگ و محوطه‌های آزاد را با یک دوربین پوشش دهید، بدون‌شک باید سراغ خرید دوربین مداربسته با قابلیت چرخش و زوم بروید. دوربین مداربسته اسپید دام به‌منظور نظارت بر فضای باز طراحی شده است و علاوه بر قابلیت چرخش و زوم، بیشترین برد دید در شب در بین انواع دوربین مداربسته را دارد.

این سری معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند محوطه کارخانه و اماکن صنعتی، فرودگاه‌ها، چهارراه‌ها، میادین شهرها، استادیوم‌ها و… نصب می‌شود. به‌علاوه دارای تکنولوژی‌های خاصی مانند ردیابی خودکار سوژه، تشخیص حرکت و… می‌باشد.

سایر مدل‌ها

انواع دیگر دوربین مداربسته از لحاظ شکل ظاهری با نام دوربین مداربسته لامپی، دوربین فیش آی، دوربین مداربسته مخفی و دوربین مداربسته کیوب تولید می‌شوند که کاربرد کمتری دارند و کلا برای فضای داخلی مناسب هستند.

دوربین‌های لامپی بی‌سیم هستند و تصاویر را به‌صورت 360 درجه ضبط می‌کنند. این نوع دوربین قابلیت اتصال به ضبط کننده ویدیویی ندارد و نباید انتظار زیادی از کیفیت تصویر آن داشته باشید. دوربین فیش آی هم با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر‌برداری می‌کند و برای پوشش محیط به تعداد دوربین های مداربسته کمتری نیاز دارید. این سری از دوربین‌ها بدنه مقاومی ندارند و برای نصب در فضای داخلی اماکنی مانند فروشگاه که صرفا می‌خواهند یک نمای کلی از محیط را داشته باشند، مناسب است.

دوربین مداربسته مخفی یا دوربین پین هول یک نوع دوربین مداربسته کوچک است و در کاربری‌های خاص که نیاز به ثبت تصاویر و ضبط صدا به‌صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می‌شود. این نوع دوربین قابلیت دید در شب ندارد و کیفیت این مدل نسبت به سایر دوربین های مدار بسته پایین‌تر است.

دوربین کیوب با طراحی خاص و جذاب کاربرد رومیزی دارد، و قابل‌نصب روی دیوار و سقف هم می‌باشد. همچنین ضد آب و گردوغبار نیست و برای دفتر‌کار مناسب است. از ویژگی‌های این نوع دوربین مداربسته می‌توان به لنز ثابت، میکروفن داخلی، وجود کارت حافظه داخلی برای ضبط و امکان اتصال به wifi در برخی از آن‌ها اشاره کرد.

کدام دوربین مداربسته را بخریم؟

دوربین مداربسته چند مگاپیکسل؟

شما می‌توانید بسته به نیاز کاربری و بودجه ای که دارید، دوربین مداربسته از رزولوشن 2 مگاپیکسل تا 8 مگاپیکسل خریداری کنید. مثلا برای اماکنی مثل طلافروشی و بانک که کیفیت تصویر اهمیت بیشتری از قیمت دوربین مداربسته دارد، دوربین های 4 مگاپیکسل به بالا مناسب هستند و باید دوربینی با کیفیت بالا بخرید. اما برای تجهیز فضای داخلی خانه، دفتر‌کار، مغازه‌های خرده فروشی و … دوربین های 2 مگاپیکسل هم پاسخ‌گوی نیاز شما خواهند بود.

لنز دوربین مدار بسته

لنز به‌کار‌رفته در دوربین های مدار بسته یا از نوع ثابت است یا متغیر. دوربین با لنز ثابت دارای فاصله کانونی مشخص است و امکان تغییر فاصله کانونی لنز دوربین را ندارید. دوربین های لنز ثابت با فاصله کانونی 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی‌متر تولید می‌شوند و اغلب دوربین‌هایی که در بازار موجود هستند و مورد‌استفاده قرار می‌گیرند، با لنز ثابت 2.8، 3.6 و 4 میلی‌متر هستند. هرچه فاصله کانونی عدد کوچک‌تری باشد (لنز 2.8 میلی‌متر)، دوربین زاویه دید بیشتری دارد. در مقابل هر‌چه این عدد بزرگ‌تر باشد، فوکوس و زوم دوربین بیشتر شده و بر فضای محدود و بسته‌تری می‌توان نظارت کرد.

خرید دوربین مداربسته با لنز موتورایز، امکان تنظیم فاصله کانونی و زوم را به شما می‌دهد. فقط دوربین های تحت شبکه با لنز موتورایز تولید می‌شوند و می‌توانید از راه دور زوم و زاویه دید دوربین را تنظیم کنید.

دید در شب رنگی یا سیاه‌و‌سفید؟

تمام دوربینهای مداربسته به‌منظور ضبط فیلم در شب و در مناطق کم‌نور، مجهز به قابلیت دید در شب هستند و تفاوت بین مدل‌های موجود در این لیست در برد دید در شب دوربین و سیاه‌و‌سفید یا رنگی بودن تصاویر است. معمولا چون اغلب سرقت‌ها در شب اتفاق می‌افتد، بهتر باشد دوربینی بخریم که کیفیت تصویرش در شب واضح باشد. دوربین های دام و بولت با برد دید در شب 10 متر تا 80 متر موجود هستند و شما می‌توانید دوربینی با برد دید در شب بالاتر بخرید یا تعداد دوربین‌ها را افزایش دهید.

به‌طور معمول دید در شب دوربین های مدار بسته به‌صورت سیاه‌و‌سفید است و اگر می‌خواهید در شب و به صورت 24 ساعته تصویر رنگی ثبت شود، باید سراغ خرید دوربین مداربسته دید در شب رنگی بروید. در این لیست می‌توانید دوربین های full color داهوا و Colorvu هایک ویژن را جستجو و خریداری کنید.

میکروفن داخلی دارد یا نه؟

دوربین‌هایی که دارای میکروفن داخلی هستند، علاوه بر ثبت تصویر، امکان ضبط صدای محیط هم دارند. در واقع بدون‌نیاز به نصب جداگانه میکروفن دوربین مداربسته، صدا هم ضبط خواهد شد.

کیس و بدنه دوربین

دوربین‌هایی که از استاندارد حفاظتی IP67 برخوردارند و دارای بدنه فلزی هستند، حداکثر مقاومت را در برابر رطوبت، گرد‌و‌غبار و ضربه دارند و اگر می‌خواهید دوربین مداربسته را در فضای بیرونی نصب کنید، به این مشخصه توجه داشته باشید.

قابلیت و تکنولوژی های هوشمند

دوربین تحت شبکه بخرید یا اچ دی؟

برای برخی کاربری‌ها باید از دوربین های مدار بسته هوشمند استفاده کنید. خرید دوربین های تحت شبکه با قابلیت تشخیص حرکت، تشخیص نفوذ، تشخیص چهره، شمارش افراد و …  می‌تواند تا حد زیادی عملکرد سیستم نظارتی شما را ارتقا دهد. برای مثال در مکانی مانند فرودگاه، دوربین‌ها باید قابلیت تشخیص چهره داشته باشند. یا دوربین‌ های مداربسته پلاک خوان که در جاده‌ها نصب می‌شوند، مجهز به قابلیت ANPR و تشخیص پلاک هستند.

همچنین در اماکنی خاص مانند نیروگاه‌ها یا مناطق مرزی، بهترین راه‌حل نصب دوربین حرارتی یا ترمال است و کمک شایانی به شناسایی نفوذ غیر‌مجاز و افراد خرابکار و سارقین می‌کند.

برند دوربین مداربسته

برند محصول یکی از ملاک‌های تضمین کیفیت کالا است و برندهای معتبر تولید کننده دوربین مداربسته به‌دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با‌کیفیت و با طول عمر بالا تولید کنند. علاوه بر حجم بالای واردات دوربین مداربسته به کشور، تولید‌کنندگان داخلی دوربین‌های با‌کیفیتی را تحت‌عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید می‌کنند.

هایک ویژن، داهوا یا دوربین مداربسته ایرانی؟

دوربین داهوا و دوربین مداربسته هایک ویژن با تنوع بالا و قیمت نسبتا مناسب به کشور وارد می‌شوند و به‌عنوان پرفروش‌ترین برند‌های تولید‌کننده دوربین و تجهیزات نظارتی، کیفیت بسیار خوبی داشته و در بازار ایران پرطرفدار هستند. ما لیست قیمت انواع دوربین مداربسته از بهترین برند ها را در این صفحه قرار داده‌ایم و با جستجو در این لیست می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را خریداری کنید.

در کنار برند‌های معتبر خارجی، می‌توانید دوربین مداربسته از برند‌های ایرانی مثل اکسوم، حارس و ناظر را با کیفیت مطلوب و قابل‌رقابت با برند‌های خارجی خریداری کنید. این دوربین ها پروژه‌ای هستند و برای تجهیز اماکن دولتی مانند دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها و اماکن صنعتی که دوربین‌ها باید قابلیت های اسمارت داشته باشند، معمولا خریداری می‌شوند.

خدمات گارانتی

خرید دوربین مداربسته اصل از برند‌های معتبر خیال شما را از کیفیت و خدمات گارانتی راحت می‌کند. توصیه می‌شود کالاهای وارداتی را حتما از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید، تا ضمن اطمینان از اصالت کالا، بدون مشکل بتوانید از گارانتی و خدمات پس‌از‌فروش محصول استفاده کنید.

برای راه‌اندازی یک سیستم نظارتی، در کنار خرید دوربین مداربسته احتیاج به یک ضبط کننده ویدیویی dvr یا nvr، هارد، سیم و کابل مناسب، مانیتور، آداپتور و فیش و … نیز دارید. شما می‌توانید دوربین مدنظرتان را همراه با تجهیزات جانبی با تضمین بهترین کیفیت و قیمت، همراه گارانتی اصلی از فرافن مارکت خریداری کنید.

صدور فاکتور رسمی دوربین مدار بسته

یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش دوربین مدار بسته به شما ارائه خواهند داد، صدور فاکتور رسمی روی خرید شما است. فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند.

دنبال خرید دوربین با فاکتور رسمی هستید؟ کاربری و سازمان شما به‌نحوی است که حتما باید خرید خود را به‌صورت رسمی ثبت کنید؟

فرافن مارکت علاوه بر مشاوره رایگان و تخصصی، فراهم کردن بستر خرید اینترنتی، فروش محصولات با گارانتی اصل و ارسال سریع سفارشات، با داشتن سیستم مالی شفاف برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند. شما می‌توانید دوربین مدار بسته و تجهیزات سیستم نظارتی خود را به‌طور رسمی از ما خریداری کنید. پیش از نهایی کردن سفارش خود روی سایت، با ما تماس بگیرید تا اقدامات مربوط به دریافت فاکتور صورت بگیرد.

قیمت دوربین مدار بسته

شما می توانید دوربین مدار بسته از قیمت حدود 600 هزار تومان تا بالای 100 میلیون تومان هم در بازار ایران خریداری کنید. برند و گارانتی دوربین در کنار مواردی مانند تکنولوژی ساخت، مدل دوربین، مشخصات و قابلیت‌هایی که دارد، در تعیین قیمت دوربین مدار بسته تأثیرگذار هستند.

اما همیشه گران‌ترین دوربین مداربسته، گزینه مناسبی برای شما نیست و برای برخی کاربری‌ها ممکن است یک دوربین اچ دی 2 مگاپیکسل به شما پیشنهاد دهیم و برای برخی کاربری‌ها لازم باشد دوربین آی پی 8 مگاپیکسل بخرید. انواع دوربین‌ های امنیتی و نظارتی در قیمت­‌های متفاوت، کارایی‌ متفاوتی ارائه می دهند و طبیعی است که هرچه قیمت بالاتر باشد، قابلیت های دوربین مداربسته هم بیشتر است.

کلام آخر

از همین ابتدا با خرید دوربین مداربسته با‌کیفیت، هزینه‌های نصب، تعمیر و نگهداری را در طولانی مدت کاهش دهید. ما در این صفحه دوربین مدار بسته از بهترین برند‌ها و پرفروش‌ترین پارت نامبر‌های موجود در بازار را برای شما قرار داده‌ایم و با مقایسه مشخصات و قیمت آن‌ها می‌توانید گزینه مناسبی برای خرید انتخاب کنید. برای استعلام موجودی و قیمت به‌روز دوربین‌ها با ما تماس بگیرید.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت